anjung setiawangsa Headline Animator

Thursday, June 18, 2009

Pasai Apa Yang Dok Gatai Sangat!

oleh: Hamzah Filfilan


Kadang-kadang aku naik pening dah...kadang-kadang naik meluatpun ada! Tapi nak buat macam mana....apapun jadi aku tetap mencintai Pakatan Rakyat. Tapi pasai apa jadi lagu ni....ribut tak dak, topanpun tak dak yang pi gatai pungkoq dok heboh pasai Kerajaan Perpaduan pasai apa.....Hoi dengaq la sikit wahai orang yang kat atas sana....!

Kami ni sokong Pakatan Rakyat, tak kira la PAS, DAP atau PKR ka pasai kami tak mau dan dah benci teramat sangat kat UMNO/BN tu paham takkkkkkkkk......yang hampa pi bawak cerita pasai nak berpadu dan bermadu dengan UMNO tu buat apa!

La ni tak pasai-pasai jadi ribut...lepas tu sibuk pulak dok kata kat media yang media ni putar belit kenyataan. Tok Guru pun dah keluarkan kenyataan yang keras.....oi orang PAS jangan la dok jadi pekak, dengarla nasihat Tok Guru! Jangan dok punahkan benda yang dah elok, orang dok sibuk nak ghuyubkan UMNO yang hampa sibuk nak pi berkawan pasai apa!

JANGAN SAMPAI KAMI JADI MELUAT KAT PAKATAN RAKYAT PULAK!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...