anjung setiawangsa Headline Animator


Monday, September 27, 2010

SETIAWANGSA CALONKAN MUSTAFFA KAMIL AYOB SEBAGAI TIMBALAN PRESIDEN

Mesyuarat Agong Tahunan Cabang (MATC) PKR Cabang Setiawangsa telah mencalonkan Mustaffa Kamil Ayob sebagai Timbalan Presiden parti dalam mesyuarat yang diadakan pada hari Sabtu, 25 September 2010 di Megan Setapak, Kuala Lumpur.

Cabang Setiawangsa turut mencalonkan Menteri Besar Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim sebagai salan seorang Naib Presiden. Tiga nama lain yang turut dicalonkan mengisi kerusi Naib Presiden ialah, Fuziah Salleh (MP Kuantan), Tian Chua (MP Batu) dan Datuk James Ghani dari Sabah.

Cabang Setiawangsa turut mencatatkan kemenangan tanpa bertanding untuk semua jawatan peringkat Cabang dan Wanita, sementara tiada pemilihan bagi AMK.

Pemangku Ketua Cabang, Saudara Ahmad Jufliz bin Faiza telah dipilih sebagai Ketua Cabang yang baru, sementara Steven Tan Kang Ho dipilih menduduki kerusi Timbalan Ketua Cabang. Puan Hasnah binti Hashim pula dipilih sebagai Naib Ketua Cabang.

Bagi pemilihan Wanita Cabang pula menyaksikan terpilihnya Rosni binti Malan sebagai Ketua Wanita Cabang dan Juwairiya binti Zulkifli sebagai Timbalannya.

Saudara Ahmad Jufliz dan Hasnah Hashim turut dicalonkan untuk bertanding sebagai ahli Majlis Pimpinan Pusat (MPP) PKR.

Semoga dengan pemilihan kepimpinan baru ini, Cabang Setiawangsa akan terus bergerak ke arah merebut kerusi Parlimen Setiawangsa dan seterusnya menymbang ke arah menakluki Putrajaya.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...